SOCIAL MEDIA

            

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zwroty i reklamacje

 

Reklamacje

Zwrotom i reklamacjom nie podlegają (ze względu na swój charakter - "z drugiej ręki") meble.

Podstawą reklamacji pozostałych produktów jest paragon lub faktura.

W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 507151003.

Zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48507151003.

Odeślij zakupiony produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:

Misja Mebel Anna Sekulska
Żeromskiego 83B
05-070 Sulejówek

Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu (wzór poniżej), a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  1. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  2. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Uwaga: prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura)  - stanowią one podstawę zwrotu i reklamacji.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Możesz skorzystać z poniższego wzoru odstąpienia od umowy:

 

 WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

.......................................................
(miejscowość i data)

Misja Mebel Anna Sekulska

Żeromskiego 83B

05-070 Sulejówek

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Ja / My niniejszym odstępuję / odstępujemy od umowy sprzedaży następujących towarów:

 

......................................................


Nr zamówienia: ................................................

Data zamówienia: .............................................

Data odbioru towaru: ..............................................

Imię i nazwisko / Nazwa / nazwisko konsumenta (konsumentów)

....................................................................................................................................
....................................................................................................................................


Proszę dokonać zwrotu na niniejszy numer rachunku bankowego:

........................................................................................................................................



Miejscowość, Data: Podpis konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl