
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Dostępność produktów
Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 do 48 godzin. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.
Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
Forma płatności
Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.
Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.
Przepraszamy, ale nie ma na razie możliwości płatności gotówką przy odbiorze. Pracujemy obecnie nad tym rozwiązaniem.
Forma dostawy
Przesyłki do Państwa wysyłamy firmą InPost, w ciągu 48 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty.
Koszt wysyłki 16 zł (odbiór w paczkomacie), kurier 20 zł.
W przypadku zakupu (dużych) mebli preferujemy odbiór osobisty. Ewentualna wysyłka tylko na palecie firmą kurierską. Prosimy o kontakt telefoniczny przed zakupem mebla w celu uzgodnienia ewentualnych warunków wysyłki.
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48507151003.
Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres:
Misja Mebel
Żeromskiego 83B
05-070 Sulejówek
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu (wzór poniżej), a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Możesz skorzystać z poniższego wzoru odstąpienia od umowy:
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
.......................................................
(miejscowość i data)
Misja Mebel Anna Sekulska
Żeromskiego 83B
05-070 Sulejówek
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Ja / My niniejszym odstępuję / odstępujemy od umowy sprzedaży następujących towarów:
......................................................
Nr zamówienia: ................................................
Data zamówienia: .............................................
Data odbioru towaru: ..............................................
Imię i nazwisko / Nazwa / nazwisko konsumenta (konsumentów)
....................................................................................................................................
....................................................................................................................................
Proszę dokonać zwrotu na niniejszy numer rachunku bankowego:
........................................................................................................................................
Miejscowość, Data: Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)